søndag, mai 01, 2005

Årets første sykkelritt - Høiåsrittet

Ja, da var også sykkelsesongen i gang for fullt alvor!
Med allt for lite grunntrening hev jeg meg utpå høiåsrittet med godt mot.

Siden jeg startet langt bak i feltet og det gikk rasende fort i tet, så
kom jeg aldri opp i tetpulja. Men der hadde jeg sikkert ikke blitt liggende lenge uansett, for det gikk unna!
Det tok ikke lange tida før pulsen var over 190, og jeg var sikker på at dette kom til å gå på dunken.
Kom heldigvis sammen med noen til som syklet i et mer anstendig tempo, og flere av oss holdt sammen til mål. Jeg klarte utrolig nok å gjøre et rykk i lysløypa, som holdt helt til mål! Men de siste bakkene var forferdelige!

Med en snittpuls på 178!! og totalt utmattede bein, så kom jeg inn på tiden 77 min 56 sek. Det må jeg være fornøyd med. Vinnertiden tror jeg var på ca 68 minutter.

Må fortsatt sykle på min gamle ramme, for den nye har fortsatt ikke ankommet :(, men skal nå være sendt :).

Sykkel er morsomt!

Ingen kommentarer: