lørdag, september 10, 2005

En seier

En seier!

Ja, da var årets siste sykkelritt unnagjort.
Dette var femsjøen rundt hvor jeg syklet 54 km løypa.

Siden de beste ikke stilte opp, så var det muligheter for oss litt lenger ned på rangsstigen å hevde seg, og utrolig nok så var det jeg som tok det lengste strået og kom i mål først!!

Marius Bekkevold og jeg rykket ved Håkenbykrysset og fikk noen meter. Utrolig nok så hadde vi øket ledelsen ved Årbru krysset. Dette skyldtes nok det at forfølgerne ikke trodde vi ville klare å holde unna, men det gjorde vi ;).

Ved Fjell Bru hadde ledelsen blitt enda større, så da begynte vi å ane at dette kunne gå veien.
Marius og jeg kjørte bra, og var sammen helt til Dyrendalsveien. Der klarte jeg å få noen meter ved Halden Bil. Denne ledelsen klarte jeg å holde helt til mål.
Tiden ble vel drøyt 1:29.

Da er det bare å vente på neste sesong!!

Ingen kommentarer: