søndag, august 06, 2006

Grenserittet 2006 - En varm opplevelse

Ja, da var årets store ritt over.
For min del gikk det greit. Ingen uhell og tiden var helt OK.

Det var veldig varmt i år. Ca 28', sol og vindstille.
Dette taklet jeg nok ikke 100%. Frøs mye underveis og fra Kula og inn så hadde jeg mye krampetendenser.
I Klepperbakken hogg det til i både fremsiden og baksiden av låra. Deilig!

Selv om jeg fikk i meg ca 3l med væske, så var nok det litt lite.
I tillegg fikk jeg mageknip fra Kula og inn.
Kan skyldes at jeg ikke tålte 3 poser med Gel. Eller så var det varmen/for lite drikke.

Jeg var nok litt defansiv under hele rittet. Prøvde hele tiden å sykle så økonomisk så mulig. Betyr at jeg ikke var på "hugget" hele tiden.

Tiden min ble til slutt 02:50:26. Holdt til en 34. plass i klassen og et sett med Hardangerbestikk.

Det som var mest sjokkerende, var at snittpulsen var på 183!!! Kan ikke være sunt.

Litt GPS morro:

Ingen kommentarer: