torsdag, november 09, 2006

Hva er det som får kredittkortet til å gå varmt?

Jeg har jo ikke offisielt sagt hva det er jeg har bestilt av Ole enda, men tenkte jeg fikk gjøre det nå :). Er sikkert maaange spente der ute i den store verden ;).

Det som er bestilt av Ole er som følger:
En Intense Spider 29 ramme.
Størrelse: XL
Farge: Midnight Blue.
Pris: Mange penger!
Estimert leveringstid: En gang før jul.

Dette vil være første eksemplar i Norge av denne ramma. Har heller ikke lest om noen i Sverige som har den, så kanskje første i norden :).
Men det betyr jo også at jeg var så gal og kjøpte den usett. Men det er jo mange lekre bilder på nettet, samt veldig mange bra tester.

Dette er også en 29". Er det smart? Hvem vet? Jeg har aldri sittet på en slik før. Men jeg er jo også over middels lang, så jeg tror det blir perfekt.

Mens vi venter(og venter og venter), så kan jeg jo linke til noen bilder så lenge:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Frode!
Gratulerer med ny sykkel (selv om du ikke har fått den ennå...) Håper du blir fornøyd med den da!
Får bare håper vi får no rejält aksjeutbytte nå da ;-)

Unknown sa...

Takker for det!
Det trengs nok et veldig stort utbytte nå :)