mandag, mars 19, 2007

Ut på tur, aldri sur

Siden våren har kommet til Halden, så tenkte jeg det var på tide å ta en tur rundt om Boksjøen.
Når jeg startet. så skinte sola og alt så bra ut... Men den gang ei.
Da jeg kom til Remnevann, så begynte det å hagle ganske så kraftig. Dette samtidig med at det var stiv kuling. Noe som ikke hjalp på forholda.
Så om ikke det var nok, så fant jeg etterhvert ut at mesteparten av veien inn til Boksjøen var ren kvikksand/leire/myr. Var så vidt man klarte å få sykkelen fremover. Men bra trening var det sikkert...

Veien ble heldigvis bedre fra Boksjøen og hjem, men det kom desto mer nedbør når jeg nærmet meg Erte. Alt i alt så ble det en ganske kald tur og en del slitsommere enn beregnet.

Noen bilder hører selvsagt med:


Litt mykt i midten(men det var ikke noe særlig bedre på siden heller)



Fortsatt is på nordre Boksjø.


Ingen kommentarer: