lørdag, august 02, 2008

Grenserittet 2008 - Fort skal det gå



Da begynner man såvidt å komme seg til hektene igjen etter en slitsom tur fra Strømstad til Halden.

Med lett regn, men fine sykkeltemperaturer, så var alt klart for et nytt blodslit :).
Startet i pulje 1, og kan vel si at det ikke ble spart på kruttet der i starten!
Hadde mer enn nok med å henge på hjul, så det var bare å hive ut slepetauet.
Fikk nok en nesten optimal gjennomkjøring med masse hjul å henge på. Det var også store grupper, så ble ofte liggende langt bak, godt gjemt.

Litt problemer med girene hele veien, men mest et irritasjonelement + at jeg måtte passe ekstra på hvilke gir jeg brukte.

Litt flaks skal man også ha. Når jeg kom i mål, så så jeg at det stakk en stor bit av slangen ut av et hull i bakhjulet! Når jeg tok på bulen, så eksploderte dekket!

En liten målsetning for årets ritt, var å komme under 2:50. Når klokka stoppet på 2:42:31, så er jeg veldig fornøyd!

Litt møkkete blir man også:

Ingen kommentarer: