lørdag, mai 15, 2010

Rema-1000 rittet - Det er i oppoverbakker man kjenner det

Opp og ned skal det gå :-)

Da har jeg begynt å komme meg etter årets første ritt, og det ble en skikkelig slitsom affære.
Siden jeg i år ikke har hatt noen "kvalitetsøkter" på sykkel, så var det veldig spennende å se hvordan formen var.
Det gikk vel egentlig akkurat som forventet. Manglet litt tempo og slet godt i oppoverbakkene.
Appropos oppoverbakker, så var det i årets ritt nok av dette!
Løypa var lagt om for anledningen, slik at vi nå hadde noen km lenger trasé og disse bestod for det meste av oppoverbakker ;-).
Over 400 høydemeter på ca 34km merkes godt.

Ble liggende å kjøre mye alene pga at jeg ikke klarte å henge med pulja opp bakken i Svalerødkilen, så rent taktisk var det vel et ganske dårlig gjennomført ritt. Men gikk uansett ikke for seier ;-). Det viktigste var å få en god gjennomkjøring.
Med 183 i snittpuls, kan jeg hvertfall si at jeg gav alt!

Ingen kommentarer: