torsdag, september 02, 2010

Fargerike sko

Må vel kanskje innrømme at jeg har blitt litt bitt av joggeskokjøp basillen. Og det er spesielt fargerike Nike sko som har blitt handlet ;).
Her har vi et lite knippe av Nike's nyvinninger. De oransje har jeg hatt i snart ett år, og fikk meg fint gjennom Oslo 1/2 maraton. Det er de originale LunarGlide.
I midten er det et splitter nytt par, nettopp ankommet fra England. Dette er da LunarGlide 2. Skal bli artig å teste ut disse. Hvis det er rimelig tørrt, så er det ikke umulig at det blir dem jeg tar på Birken.
Til venstre står super duper racing modellen. Nemlig LunaRacer. Veldig lette, men også med en del demping.
Har så vidt testet dem på en 7 km, og det fungerte veldig bra. Men vet ikke om jeg tørr bruke dem på 1/2 maraton. Min tunge kropp trenger litt ekstra demping :-).
De egner seg også særdeles dårlig i ulent terreng. Men på asfalt/grus går det fort!
De gjør det for øvrig lettere å holde på med forfotløping, som er noe jeg nå driver og tester ut(foreløpig positiv).

Ingen kommentarer: