lørdag, juni 30, 2012

Bukkerittet 2012 - Rammebrudd

Skeikampen
 Mitt første Bukkeritt varte dessverre ikke så lenge.
Etter en snau time, så ble det et lite velt som endte med knekt ramme.
Da var det bare å komme seg til mål. Fikk heldigvis skyss med bil.
Inntil jeg måttekaste inn håndkleet, så gikk det veldig bra.
Startet muligens litt for hardt i de første bakkene, men var med den første pulja inn i terrenget.
Måtte roe det litt i terrenget, siden jeg hadde hatt puls på over 180 i motbakkene, men følte at jeg fikk tilbake kreftene i utforkjøringen.

Før start lå jeg på 3. plass sammenlagt i Terrengcupen i min aldersklasse, men det var nesten dødt løp med mannen på 4. plass.
Når jeg måtte bryte, så lå jeg ca 2 minutter foran, så jeg hadde da god kontroll på sammenlagtplassen.
Jeg mistet nok da en "pallplass" i klassen i Terrengcupen.

Men får komme sterkere tilbake neste år :-).

Ramme selges billig

Ingen kommentarer: