tirsdag, juli 10, 2007

Innkjøring

Nå har man kommet inn fra tur nummer to på Spider'n.
Ingen tvil om at det nå er morsomt å cruise rundt i skog og mark. Selv om det er VELDIG bløtt mange steder.

Nye inntrykk fra sykkelen er:
- Deilig å endelig få en sykkel som passer høyden min! I bratte oppoverbakker så har forhjulet bakkekontakt selv om man trår på(Men det gjør også at det er litt vanskeligere å rykke opp forhjulet over hindre).
- Lav bakkeklaring er fortsatt irriterende, men jeg merker at jeg begynner å ta høyde for det.
- Rene beltebilen i myrer og gjørmehull! Drar seg frem nesten uansett hvor bløtt det er.
- Det er fullt mulig å stupe over styret ;). Utførte et stjerneeksempel på det i dag.
- XTR bremser piper like mye som XT bremser på vått føre.
- Delgado felgene er nok dessverre for myke for den ikke fullt så lette kroppen min(som vi dessverre fryktet). Bakfelgen har blitt litt skjev., men jeg får ta frem rettestativet og se hva jeg kan få til
- Våte røtter er fortsatt sleipe! Mot våte røtter og fjell, så er det nok kun skikkelig myke dekk som hjelper.
- Kanskje det aller beste er at man etter en 2 timers tur på mesteparten sti ikke kommer hjem mørbanka av all ristinga.

Da er det bare å glede seg til neste mulighet for en luftetur på sykkelen!

Ingen kommentarer: