torsdag, juli 19, 2007

Vi sjekker ut Grenserittraseen

Siden Grenserittet nærmer seg med stormskritt, så var det på tide å ta en gjennomkjøring.
Vi var 9 stk som la ut på tur.

Været var fint, men i terrengpartiene så var det fryktelig bløtt!
Hvis det ikke tørker opp innen den 4. aug., så blir det spennende.

På forhånd så hadde vi satt oss som mål å bruke ca 3:30.
I nettotid brukte vi vel ca 3:25, men i brutto så ble det en 3:50.
Årsaken til dette var et par punkteringer og et kjedebrudd!

Min egen for var som jeg fryktet langt fra der den var i fjor.
Kan nok ikke regne med å sykle under 3:15 i år.

Så det at jeg er seedet i pulje 1 er jo hinsides all forstand. Får prøve å få flyttet meg til pulje 3.

Det var vått ja:
 

 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

fruktdisken sa...

Trodde du hadde slutta å bruke denne sykkelen, jeg ;-)

Unknown sa...

Alt til sitt bruk ;).
Men nå som jeg har fått "racing" dekk til Spider'n, så kan det hende at den også vil bli brukt på Grenserittet...