tirsdag, august 21, 2012

Lysløypa til fots - ny pers

Nå har det blitt veldig mye blogging fra sykkelritt her. Så da kan jeg jo variere litt med å skrive litt om dagens løpetur i lysløypa rundt Erte og Ormtjern :-).

Det har blitt særdeles lite løping i år, og dette var vel løpetur nr 10 i 2012.
Tenkte likevel at jeg skulle kjre en hardøkt for å se hvordan det stod til.
Også litt spent på beina etter Kongerittet på lørdag. Da ble det kjørt inn nok melkesyre i låra.

Løpeturen gikk bra. Forholdene var veldig fine og det var tørrere enn på lenge.
Startet rimelig kontrollert, men prøvde å presse litt.
Ved Ertehytta så jeg at jeg lå an til en god tid, så da var det bare å prøve og presse ut det siste av krefter.
Kjente at jeg ikke var innstilt på å gå helt i kjelleren, så har nok litt til inne. Men fikk uansett kjørt opp mot max.

Tiden ble ny pers med god margin, og nye rekorden lyder på 44:43.
Jeg løp da med klokka.
Snittpulsen var på 175, så tyder på at jeg tok ut ganske så mye.
Fikk også årets største gnagsår :-).

Ingen kommentarer: